onsdag 24 december 2008

Har svårt att sova

Inte lika svårt som igår för det var den värsta natten på länge. Så tungt i bröstet, hade svårt att andas och tankarna var överallt. Saknade barnen så att jag grät. Idag tänker jag på dom igen och på farmor. Min älskade farmor. Detta blir min första jul utan henne. Känns tomt. Men jag vet att hon tittar till oss och ler från där hon är. Ska till kyrkogården i morgon förmiddag om jag hinner och tända ett ljus. Har ganska mycket att göra i morgon innan jag ska iväg och det känns bra så jag inte bara sitter här hemma och väntar och längtar efter barnen. Blir jobbigt då. Har för övrigt haft en bra dag med mina föräldrar och så träffade jag Liv, och det var riktigt roligt. Min vackra syster som bor i falun. :) god jul på er alla. Ta hand om varandra och tänk på barnen och hoppa över snappsen och julölen. Det är deras högtid. Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är betydligt mycket vackrare. Hoppas att vi ses snart igen:)