måndag 29 december 2008

Nyår

Jag tror jag har bestämt mig att Nyårsafton för mig ska spenderas i myspys framför Tv:n i min ensamhet. Lite sorgligt på nåt vis är det ju så klart men det känns oviktigt när jag inte har barnen hos mig.
Men det kanske dyker upp nånting, hade ett par förslag innan men jag vet inte om jag känner för nåt utav dom. Jag kanske ångrar mig

Alla nyårsaftnar har varit så här. Inga planer, inga storslagna fester. Men det var roligt den nyårs afton då vi firade med föräldragruppen, spelade spel och pratade och skrattade. Men annars så har det bara varit mest lugna kvällar med några ur familjen, lite raketer och god mat. Och det har räckt för mig.

Men i år blir det annorlunda som sagt.
Gillar inte när det hela känns så prestationsladdat, att man MÅSTE göra nåt på nyårsafton annars är det synd om den som sitter hemma själv.

Nej, jag ska som Tilde sa på nyhetsmorgon: sitta i soffan med raggsockorna på och mysa. (tror jag) ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

2009 will be the awakening of the sleeping princess. The birth of a beautiful flower, she will be even more beautiful and happy