lördag 27 december 2008

Kul, trots förlust

Åkte på stryk igen. "skit gubbe" är inte min grej. Fast dock inte lika mycket utklassning som förr.
J var här igår och vi hade en trevlig kväll. Förutom mitt sura humör när jag förlorar i kortspel. Fasen det är hårt alltså men jag är ingen bra förlorare. Det är nåt jag måste bli bättre på för det här med att förlora verkar ju hålla i sig :) Inte så att jag ska öva så att jag blir bättre och kanske vinner, nej jag ska träna på att bli en bättre förlorare. Vilken inställning !!
Skit samma, Kul var det iallfall :)


Innan jag träffade J så var jag hemma hos Pulina och sa hej en liten sväng. Å då var Carro där med sin familj. Vi pratade en liten stund och det var super trevligt. Känner att det börjar bli dags för en liten sammankomst med lite myspys och tjejsnack. Eller va tycker ni ??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack härliga du för en underbart trevlig kväll....Kram J

Anonym sa...

får jag vara med på sammankomst? skulle vara jättetrevligt