söndag 21 december 2008

SÅ mycket funderingar


Min lilla Luddis, två gånger har han sagt idag att han vill att Han, mamma, pappa och Hugo ska åka och bada och åka på hockey. Ja, va säger man. Han har inte greppat situationen det lilla livet. åååå va jag älskar honom. Min stora lilla kille med en förmåga att kunna uttrycka sig på så många sätt nu. Både i handlingar och ord.
Sen han kom hit i fredags har han kissat på sig tre gånger under dagarna.

När vi var på deras luciafirande på dagis ville han att mamma och pappa skulle sitta bredvid varandra. Plutten !!!


Vet inte riktigt hur jag ska hantera det, vad jag ska säga. Han säger tydligen inget sånt hos P när han är där.


Tänk om det fanns en mamma mall och ett facit som man kunde tjuvläsa för att allt ska bli så rätt och så bra som möjligt för de små liven.


Klump i magen

Inga kommentarer: