söndag 21 december 2008

ja, det blev väl bra

Nu vet jag hur julen blir. det tog ett tag men nu är det fixat.

Lite konstiga känslor, jag slapp iallafall fira med exet, våndades lite för det. Anledningen till att vi skulle firat tillsammans var för att barnen skulle få vara med både mamma och pappa, men nu ska ju P fira med den nya, så det känns som om vi förvirrar barnen ännu mer om vi ska träffas och fira tillsammans senare på dagen. Så det känns skönt.

Men det bästa är iallafall att jag får ha barnen på julafton, finns inget som betyder mer än det. Får fira med dom jag älskar mest; mina killar, mamma, pappa & mina syskon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du vad blondinen sa när hon....Nejdå jag ska inte dra några av mina dåliga skämt*S*! Hoppas du får en fin kväll med dina kära barn Kram J