lördag 20 december 2008

mmmmys

MYS
Känner mig lite mys sugen !!
*S*
Kan man skriva så ??
Jag skriver så.
Det är ytterligare en grej jag gör för att JAG vill göra det. Inte för att nån annan tycker att jag ska skriva det och det finns ingen som säger till mig att inte skriva det!!
Men ändå är jag rädd för vad fok ska tycka, inte lika rädd som jag har varit men ändå bryr jag mig för mycket och kommer på mig ibland att fråga om saker som jag inte behöver fråga om, utan jag kan helt enkelt ta ett beslut själv utan att få någon annans godkännande.
Det är det fina med mitt liv just nu att varje dag kommer jag på att jag faktiskt kan göra både det ena och det andra bara för att JAG vill. Det är en sån härlig frihetskänsla.
Och varje dag kommer jag på att: det här behöver inte jag göra längre, för jag vill inte det !! Eller tvärtom; det här gör jag för att jag vill det !!
Det kan handla om det löjligaste små sakerna men som betyder sååå mycket för mig !!
SOm tex att inte plocka undan på matbordet på en gång efter att man har ätit. Jag kan låta det stå där om jag inte orkar eller känner för att plocka undan. Det har liksom inte varit ett allternativ förut !!
LOVE MY LIFE !!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir lite myssugen själv när man ser bilden....Glad för din skull att du börjar känna dig fri, det är du värd! Bara det bästa är du värd...och en av dem sakerna är absdolut frihet! Kram Kram