söndag 22 november 2009

The City


Jag kanske är största jävla super tönten nu, menjag älskar att titta på The hills och The City på MTV. Och idag har det varit The City maraton och jag tycker det är sååå kul.

Och jag blir så berörd och känner med dom i serien. deras kärleksbekymmer träffar mig rakt i hjärtat.
Dom lägger på så bra musik i serien,
Och jag vet inte om det är på riktigt eller fejk eller både och, har aldrig fattat och vet inte om jag vill fatta heller.



Det är bara sjukt underhållande och jag känner smärtan, glädjen och avundas dessa snygga människor. UNDERBART !!!
Samma känsla fast mer intensivt som när jag läser skvaller tidingar. Tittar på snygga människor och inser att dom faktiskt oxå har problem.
Man får gotta sig i nån annans liv för en stund.

Kanske samma anledning till varför man läser bloggar som tillhör personer som man inte känner.

3 kommentarer:

Unknown sa...

JAAAAAAAAAAAAAAG BLIIIIIIIIIIIIIR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAAD!!! Har precis fått försvara mig för att jag blivit besatt av serien!

Å vad skönt att jag har dig Anneli!! <3

anneli sa...

hihihi ja det är tur det vännen. Lika skruvade båda två ;)

Unknown sa...

Ja verkligen!!! Fast jag kan iaf bajsa!;)