fredag 27 november 2009

Vilken bra dag

Snyggo väckte mig i morse med sina jävla sms. Varje gång jag sover längre än till kl åtta så kanman ge sig fan på att hon väcker mig med ett meddelande. hihi. Men det gör inget. Jag tog mitt täcke och sprang över till henne med lite skvaller.
Pratade om allt och inget som dom bästaste grannar vi är.

Sen hem, fixa och dona lite. Pappa ringer och han erbjuder sig att skjutsa mina sopor till tippen. UNDERBART, annars hade dom nog varit där tills i vår eller nåt. Vi åkte dit, det går så fort när det väl händer nåt och tummen dras ur arsle. Ochiobland behöver manlite hjälp med det.

Sen blev det lunch på stan. Alltid trevligt att umgås med min far. jag blir glad !!!

Hem, in till Nettan och snyggos ungar och snckade lite skit. SNart ska jag träffa Annika, ska bara fixa en sak här hemma först.

En skit bra dag, med goda vänner, intressanta samtal. Strax iväg somsagt, sen träna sen kanske det blir utgång. Vem vet !!!


KRAAAAAM

Inga kommentarer: