lördag 21 november 2009

Tjejsnack TEMA: Bröllop

1. Vill du gifta dig/är du gift, varför?, om inte av vilken anledning?
Har varit gift........man ska aldrig säga aldrig så vem vet, kanske gör jag om det nån dag, men just nu känns det inte så. Känns skumt att lova nåt igen som jag redan gjort en gång. Den enda eviga kärlek jag kan utlova är till mina barn.

2. Vilket skulle du välja (förutse att du vill gifta dig), kyrkligt eller borgerligt?
Kyrkligt tror jag.

3. Skulle du välja litet eller stort bröllop?
SKulle vilja ha en litet bröllop, intimt och romantiskt. Inget överdrivet för det känns inte som jag. Bara jag och den jag älskar och med dom allra närmaste vid ceremonin. Kanske en stor fest senare med alla vänner....typ.

4. Vilken typ av klädsel & färg skulle du ha?
Klassisk vit klänning, behöver inte nödvändigtvis vara en bröllopsklänning

5. Var skulle du vilja åka på bröllopsresa?
Oj, ingen aning. Kanske åka till nåt vackert ställe där man kan vandra. En lite äventyrlig bröllopsresa skulle jag vilja ha. Samtidgt som man skulle kunna koppla av och bara vara oxå.

Inga kommentarer: