måndag 23 november 2009

Fortfarande vaken iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Är fortfarande vaken. Pär med Ä har varit här och det var ju inte helt fel :)
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii x7
Alltid trevligt med sällskap på kvällen. Vi satt och pratade och lite sånt..........tiden går fort när man har roligt.
Är lite avis på honom för han åker nämligen till Thailand på tisdag och blir borta i två veckor. hade ju inte varit helt fel att få åka iväg på en semester med sol och bad liksom.
KOmmer att sakna honom så klart, men det är nog bra det här tror jag.
Skit samma vad som händer. Allt har en mening.

Borde gå och lägga mig nu men har ingen som helst lust till det, känner mig onödigt pigg :)

Men jag lär väl gör det ändå, det är ju en dag i morgon också.
Kommer att somna gott när jag väl somnar.

God natt

Inga kommentarer: