tisdag 24 november 2009

Fattar inte riktigt grejjen

Jag är ledsen men jag fattar inte riktigt grejjen.
Desperate HouseWifes och Ugly Betty. Visst liiiiite underhållande är det kanske, men det är ytterst lite.
Jag tycker faktiskt inte att det är speciellt bra. Inget som fångar mitt intresse.
Och så verkar det som om ALLA tittar på det och ALLA tycker att det är så bra. Jag vill oxå tycka att det är bra.....men nepp.
Kan slökolla om det inte finns nåt annat, absolut....men jag vill hitta nåt att följa........nåt program som man blir så där riktigt KÄR i :)

3 kommentarer:

Tanja sa...

Här har du en till som varken kollar eller förstår grejen.. Kram

Annika sa...

Följde Ugly Betty slaviskt tills de gjorde en total rerun förra julen med hela årets avsnitt - där gick gränsen ... ;-)

Men den nya "John Adams" är superintressant, bra skådespelare och bara 7 avsnitt! Och dessutom på 1an utan reklam - Hallelulja!

Melinda sa...

Ugly Betty var egentligen bara "så bäst" första och ev. andra säsongen. För då var det mer "udda"...
Nu försöker de spinna vidare på det, men lyckas inte riktigt.

DH lyckas ganska bra. Att vara på sitt sätt.
Det bästa med både DH är att det är ganska "dråplig" humor i det. Karaktärerna är så olika varandra, men ändå är de bästaste vänner. Sen är det alltid något under säsongens gång som är lite av ett mysterium som man får vänta på få sin upplösning...

Mitt favvo program genom tiderna har varit E.R (Cityakuten, som gick på 3an) men det har gått i graven nu. Buhu!

Bäst just nu är Greys...jag kör på mina DVD-boxar. Är inne på säsong 5 nu, säsong 6 går ju på TV och jag vill så gärna se...men jag måste ju veta vad som hänt innan. Så det blir att köpa en till box sen då...

Ja, jag är en riktig TV-apa. Skönt att slappna av till på kvällarna när man har egentid! =)