lördag 28 november 2009

Ibland är det lite läskigt

Fagersta har krympt sen jag blev singel. På riktigt alltså. Helt plötsligt så finns det en koppling mellan alla man träffat, pratat med, strulat med, flirtat med, dansat med, tittat på !!!
Folk känner folk som känner folk som känner folk som känner folk.....shit. Läskigt som fan.

Jobbigt att hela tiden tänka efter så sjukt mycket innan man gör/säger någonting om nån eller med nån.


Igår träffade jag en mycket märlig man som blev anledningen till många skratt efter att vi i sällskapet hade lämnat honom med sin hamburgare på Risbrogrillen. En besserwisser i världsklass......med vad jag tror en liten penis och ett stort bekräftelsebehov. Men mycket pengar för han hade råd att köpa en skit stor hamburgare. *suck* Men kul hade jag åt honom.

Och jag hamnade på "efterfest" för första gången på sjukt länge. Men den var lugn och sansad. Kom hem kl 05 och la mig 30 min senare. 2 min efter det ringer snyggo och väcker mig, jag går in till henne halvnaken med ett täcke virat runt mig, stannar i 5 min sen går jag hem igen.
Vaknar av att mobilen ringer kl 10 och då är detbara att gå upp :)

Sen in till Nettan och kidsen. Umgås pratar om årdagen, sen klär vi på oss....går ner på stan till ett fullproppat vallonen med folk som känner folk som känner folk som känner folk som känner folk.................härliga underbara Fagersta. I LOVE IT !!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Folk som känner folk, eller som känner igen folk. Lite jobbigt men ändå, de är nog så man har de i mindre städer. Tror jag såg dig på Greenman btw. :D
//Ousa