torsdag 26 november 2009

Mina killar för ett år sedan.

Har lämnat kidsen på dagis. Deras pappa hämtar dom så nu får jag inte se dom förräns på söndag. Men då får jag oxå ha dom i en hel vecka. Vi ska börja med att ha dom lite längre perioder nu, Tror det blir bäst för dom. Inte så hattigt och flaxa fram och tillbaka.
Man kommer mer in i rutiner och sånt och det känns skönt.
Jag kan ta med dom på sångleken varannan onsdag, åka skridskor, gå på hockey, ha myslördag, samtidigt som dom får gå på dagis i veckona.

Det känns faktiskt riktigt bra.



I början när vi separerade så tyckte dom som visste mer om sånt här att Hugo var så liten att en hel vecka borta från mig och deras pappa skulle bli för lång tid.



Nu har vi testat och känner att vi är redo att gå vidare med längre perioder. Och tror oxå att barnen kanske blir lugnare av det. *hoppas*

Inga kommentarer: