tisdag 24 november 2009

woohooooooo

Fick en jätte rolig förfrågan som jag inte kunde tacka nej till. Å så kul. Ingen jätte stor sak men för mig är det såååå kul. Och den som lever får se vad det blir ;)
Å va kul att vara lite hemlig :)

.........................

Efter att ha lämnat två ledsna barn på dagis idag så sprang jag runt linjan. Hem duschade, sen ringde Annalena och jag och hon tog oss ner på stan igen.

Kl halv två var jag på utveckligssamtal ang Ludde och det gick så bra så bra. Han är så duktig och jag är så stolt över honom.
Dagen på dagis hade gått jätte bra dte var väl bara lite pirrigt för honom att gå dit igen eftersom han varit borta därifrån så länge nu.

Hugo vaknade när vi kom och han är sååå härlig när han är nyvaken, så där varm och gosig. Myyyyyys !!!

Tog bussen hem, handlade pepparkakor och mandariner. Väl hemma tig vi hissen upp till vinden och hämtade ner julsakerna. SÅ nu är det julfint här hemma. Bilder kommer. Jag är inte heller riktigt klar än.
Tomtegröt stod på middagsmenyn och både mormor och morfar har varit här och hälsat på idag. Snyggo har kommit hem från Kumla och allt är som det ska vara.

Inga kommentarer: