onsdag 25 november 2009

Skillnaden


Japp fick en utmaning av Nettan på Fejjan där vi skulle visa den osminkade sanningen. Bort med sminket, klä av dig naken och visa dig själv. Ok, inte riktigt så brutalt men av med sminket iallafall.
Vi hade en rolig diskussion på Vallonen idag om utseende och fläbbiga magar och sånt som man har belönats med :D
Det finns en aledning till att jag älskar hösten och våren och att jag avskyr sommaren.
Det finns oxå en anlending till varför jag mest på ragg på de påklädda årstiderna hahaha
Nåväl, det är väldigt sällan jag går helt utan smink nu föritden och speciellt inte nu när man är så blek och hemsk. Ush, det är tur att smink finns.
Eller kanske inte, hade varit skönt omman slapp kleta på sig och att alla bara gick omkrnig och var helt naturliga.
Inte en trend jag tänker försöka starta, absolut inte.
Alltid kan man lura nån att man har svarta långa ögonfransar och lite rosig om kinderna.

Inga kommentarer: