torsdag 18 november 2010

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Då ska jag presentera mig själv. Ni känner ju mig redan men vi kör på ändå.

Jag är glad social och uttåtriktad, jag ler ofta och bjuder på mig själv och är ofta ironisk, skämtar och försöker att behandla andra som jag själv vill bli behandlad.

32 år och mamma till världens bästa ungar. Dom är mitt liv, och jag lever pga och tack vare dom <3

Jag är ganska ung i sinnet och har svårt att bli vuxen, ganska barsnlig och slarvig och oansvarig i många lägen.
Jag är innerst inne osäker och rädd och kämpar dagligen med dåligt självförtroende och självkänsla.
Jag kan vara egoistisk och känslig och dryg. Men oxå sympatisk, omtänksam och lätt att umgås med.

Antingen tycker man om mig eller så är jag nog den drygaste personen någonsin.

Jag går alltid runt och tänker på andra men är för slö/seg för att orka hålla kontakten och de ger mig världens sämsta samvete.
Jag tar ofta på mig andra människors känslor och bekymmer och ibland bryr jag mig kanske FÖR mycket.
Det tar energi både på gott och ont.

Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker på vissa plan och är rädd för att bli "hatad".

Inte så långsint förlåter ganska fort. Eller ska vi säga: Forgive but not forget !!

bla bla bla..............det var jag det !!!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Till väldigt stor del kan den där presentationen även varit en beskrivning av mig! Skrämmande faktiskt! =)

anneli sa...

En tvillingsjäl kanske ;)