tisdag 30 november 2010

Kaos och kiss

SÅ skulle man kunna beskriva den här morgonen och en del av natten.
Hugo hann kissa på sig i sängen innan nattblöjan kom på. Ludde kissade ner sig två gånger i natt. Känsliga killen !!!
SUck..............få saker kan få mig på såååå dåligt humör som nerpissade sängar. Men andas andas andas.
Det är ju inget dom kan rå för så det är väl bara bita ihop och bosätta sig i tvättstugan då.

Gårdagskvällen var riktigt bra, lugn och skön med pizza och TV tittande med "nån" som fortfarande ligger kvar och sover.

Snart åker vi till dagis och det är dags för utveckligssamtal för Hugo. SKa bli sååå roligt, jag missade ju förra gången :(

Sen iväg till skolan på typ andra sidan stan, sen slutar vid fyra, tillbaka till dagis och hämta vildningarna, laga middag och sen sova igen typ.

1 kommentar:

Melker sa...

Du får komma över och hälsa på mig tvärs över korridoren någon dag. Jag kände igen var din skola ligger när jag såg bilden på utedasset, haha
/Helena