fredag 19 november 2010

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

♥ Dag 2 – Min första kärlek.


Det här är klurigt.
Minns ju min första kille Fredrik som oxå gav mig min första kyss i 6an, men jag tänker inte på honom som min första kärlek.
 
Jag minns ju en kille som jag var sååååååå kär i och det var Micke. ÅÅÅ micke !!! Jag gick i 8an och han i 7an.........en badboy så klart. Men hans namn är det första som dyker upp när jag tänker på min första kärlek.
 
Han hängde med "dåliga" killar och tjejer och för att få hans uppmärksamhet så gjorde jag detsamma utan att riktigt förstå vad det innebar.
Mycket festande vart det.
 
Pappa var inte glad kan jag säga. Men jag fick väl hångla med honom nån gång och då var jag ju så lycklig. Nån typ av "sex" historia inne på en toalett vart det nån gång oxå.
 
Skrev Micke ♥ Anneli i böckerna och fnissade och trånade och var så klart olyckligt kär. Precis som jag beter mig nu :D
Vi blev aldrig ihop. Jag var jätte kär och var det ganska länge oxå.
Träffade honom för ett tag sen och det visade sig ju att han hade varit kär i mig oxå hahaha :)

Inga kommentarer: