tisdag 30 november 2010

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 7 – Min bästa vän.


Den här är svår. Jag har inte EN BÄSTA VÄN, jag har många bästa vänner. Dom är bäst på olika plan.
Gamla som nya.
Linda och Carro ser jag som mina bästa vänner som har hängt med sen skoltiden. Jag och Linda pratar nästan aldrig men jag anser ändå henne vara en av mina bästa vänner. BajsCarro är nog den jag kan ringa oavsett vad det gäller och jag vet att hon förstår mig
Paulina.........!!! Vi har gått igenom så mycket tillsammans på så kort tid. Mer än vad jag gått igenom med vänner jag kännt sen jag var liten. SÅ hon ligger på toppen av vänner listan hon med. Utan tvekan.
Nettan & Anna är vänner som jag verkligen uppskattar att ha i mitt liv, dom berikar det enormt mycket med sina härliga personligeheter.
Camilla är speciell, en person jag respekterar och tycker är sjukt underhållande att umgås med och att lyssna på. Klok och rolig och är en nygammal vän. Våra samtal handlar oftast om samma ghrejer, men där vet jag att jag har förståelse till 110% ;p
 
Sen har vi ett gäng som jag bara gillar MASSOR som inte kan utelämnas här: , Nadja, Petra, MJ, Andrea, Marie, Jennie, Figo...................nya och gamla i den högen oxå.
 
Älskar mina vänner och har många fler som jag tycker om.
Ni är bäst, tack för att ni finns i mitt liv och berikar det!!!!

2 kommentarer:

Andrea sa...

Gillar dig med, massor <3
(oops, hoppas nu inte det var någon annan Andrea du menade...)

Mig sa...

Men ååå nu blir jag ju alldeles rörd...

Kärlek i massor tillbaka <3 !!!