fredag 26 november 2010

Försökte mig på nån typ av julpynt

Julkänslan och ivern efter att julpynta infinner sig inte alls somdte brukar göra.
Meningslöst, värdelöst, trist och tråkigt. Vet u att mina barn inte kommer att vara med mig på julafton och där försvinner ALLT som har med julglädje att göra.

Julafton är helig för mig, jag kan inte fira julafton med samma känsla dagen innan eller dagen efter. Julafton är julafton. Känslan, lukten, stämningen ¨på julaftonsmorgon när man vaknar.....den är magisk.
Och att inte få uppleva det med mina barn gör att jag vill döda nån.

Har väl hängt upp nån julgardin, en stake står i fönstret, nån löjlig lite tomte..................*SUCK* Nej, inte nån julkänsla alls :(

1 kommentar:

pennypancake sa...

lite samma här....TYVÄRR inget man kan göra något åt mer än att se fram emot nästa jul,DÅ ÄR UNGEN HOS MEJ PUNKT SLUT!!

KRAMAR I MASSOR TILL DEJ IAF!!

=)