söndag 21 november 2010

Hade skit roligt ikväll...MEN

Avesta är en jävla snobbstad med ytliga människor, trångsynta människor och näääääfy fan. Dit går jag aldrig ut nåt mer. Hittade iofs några trevliga killar att prata med, men dom var INTE från Avesta utan från Kalix !!!!
Robert kom dit och det var ju som alltid lika kul att träffa honom.

En skit rolig kväll men med ett avslut av det otrevliga slaget som handlade om en sur jävla ..... och en F*** garderobiär. Ush och fy för sura  och otrevliga människor .
Jag vart så arg att jag var tvungen att gå ut. Och där ute stod några killar som tittade och såg sådär fem över ett desperata ut. Då släpte jag en tjurig jävla brakskit åt dom. Ush jag var så arg. Inte likt mig. Men jag OGILLAR när folk är otrevliga mot mig utan anledning. MORRR
SNart får jag sällskap. FAN DÅ !!!!!! Min respekt emot mig själv är inte bra. Allt jag säger är bara skit så att ni vet det from NU

3 kommentarer:

Melker sa...

Haha, som att gå ut i Fagersta då. Skillnaden är väl att de flesta härifrån som går ut här hemma känner flera andra på stället så de märker inte av den där bitterfittiga, snobbiga, ytliga trångsyntheten så mycket. ;-)

Andrea sa...

Eh... Ok?!
Då har du nog inte träffat alla.... ;)
Tråkigt att du känner så, att din kväll blev misslyckad!

Andrea sa...

Oj, måste erkänna att jag missuppfattade ditt inlägg, eller om jag kanske tänkte på annat, eller att jag sovit så lite denna helg så jag fattat noll...

Iaf, läste nu att du hade en kul kväll, men tyvärr så var du inte så förtjust i Avestafolket...
Tråkigt att du tycker så, men lovar att du inte träffat alla isf ;)
Du får ge det en chans till så ska jag ge dig en "omgång av Avesta by Night!" :D