tisdag 23 november 2010

God morgon

Igår hann jag med massor. SKolan började och jag konstaterade ganska snabbt, åldersfixerad som jag är att jag var 3e äldst på stället. men det blir nog bra det här.
Mycket svammel och sånt igår men det ordnar nog upp sig det med.

Efter skolan mötte jag upp Anna på stan och vi tog en lunch på Vallonen. Sen gjorde Nina oss sällskap.
Sen kikade vi runt lite, jag fick skjuts hem av A och sen var det bara att gå ner på gymet och träna lite.
HLG ringde och ville träffas men jag skulle ju lägligt nog ner och träna med en påhittad kompis (jag vet löjligt) men då ses vi där då säger han. SHIT JAG MÅSTE HITTA EN KOMPIS ATT TRÄNA MED !!!!
Hittade ingen :D
TRäffade på honom där nere bytte några ord. Tränade klart, gick hem. Han skickade mess igen och undrade varför jag bara hade gått !!

Han vill ha "kaffe" Men då kom Nettan över och kaffe lockade inte då. Han är lite blyg ;) TYP
Nettan satt här och fyllde i några luckor från lördagskvällen och jag kan bara konstatera att jag var jävlaigt full då.

Sen messade "nån" och efter att Nettan åkt hem kom han över och sov kvar. Jepp, jag vet, ni behöver inte säga det. Men har man chansen att få vissa saker, ja då tar man den.

Idag var det mysigt att vakna. Jag borde inte använda ordet mysigt när det kommer till "nån" men ibland är det ju det. Men nu vet jag ju.................!

Inga kommentarer: