söndag 28 november 2010

Lammkött på jakt

Efter gårdagens 19åring så känns dagens 20åring som en veteran.
Hahaha, ja vad säger man. Fick frågan om en filmdejt ikväll men vet inte om jag ska tacka ja eller inte.
Han verkar ju trevlig och snäll så, och ser ju rätt bra ut oxå, men shit, jag vet inte.
Kanske finns det nånsom spökar och jag kanske håller tillbaka lite för att.................ja, för att.
FAN OXÅ !!!!

Tappa inte fokus nu ditt miffo !!!!

Men isåfall får det bli en filmkväll då barnen är hos deras far......OM det ens blir. Fan fan fan

Nåväl, lyxproblem för en gammelkärring som mig.
Tror dessa unga killar har nån tävling på G, vem kan ligga med den äldsta eller nåt ?? För det är lite för mycket sånt raggande för att jag ska tro att det är nåt annat än ett skämt.

Inga kommentarer: