tisdag 30 november 2010

Tänker så det knakar :)
Oj vad kämpar mot allt som har med känslor att göra just nu.
Snart slutar han höra av sig, precis som han gjorde sist, och va händer då. Hur mycket ska man skydda sig. Jag gjorde ju det så jävla bra för ett tag sen. Jag verkligen kände att jag fixar det här. Jag är vän med honom, inget annat.
Men nu blir det så där gosigt igen...........och snart som sagt kommer han "dumpa" mig. Kan man bli dumpad om man inte har ett förhållande ???

20åringen skickade meddelande och frågade om vi skulle kolla på film idag igen.
Kan jag? vill jag? borde jag ???
Ja du, nu kokar det i lilla hjärnan :)

Äsh..........lev nu, i morgon.....vem fan vet vad som händer då.

1 kommentar:

pennypancake sa...

prova filmdejt!!!bara prova...!
Det andra kan jag inte råda i....suger tydligen rätt mycke på d själv!! men hoppas det går som du vill,va nu det är;)
KRAM