torsdag 25 november 2010

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 6 – Min dag.


Min dag började med att jag znoooozade mobil alarmet från kl 07-08. Sen PANIIIIIIIK till skolan.
Traskade iväg med skitigt hår men ett glatt humör.
En ganska intressant dag i skolan var det. Vissa saker får man bortse ifrån men nu lär vi känna varandra lite mer och mer för varje dag å det är alltid kul att träffa nytt folk.
Och så klart så har man ju sina favoriter.
 
Vi fick presentera oss själva och det var intressant och skitjobbigt. Jag hatar att prata inför folk.
 
SLutade vid fyra tiden, då tog jag en fika med Nina på Vallonen så klart. Sen till Domus och handlade lite mat, nu har jag hackat färdigt och inväntar snart besök ;)
Vad resten av kvällen kommer att innehålla det kan jag berätta sen om det lämpar sig att skriva ;)
Skojade lite där......typ.

Inga kommentarer: