lördag 20 november 2010

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.


 
Mammsen och pappsen.
Det här är ju min blogg och jag vill inte bil för personlig när det kommer till andra människor.
 
Mamma: 
  • Frihet under ansvar
  • Dörren står alltid öppen för vem som helst
  • Superkvinnan nr1
  • Omtyckt
  • Naturlig
  • Stark både fysiskt och psykiskt
  • Pratar aldig illa om nån
  • "Det finns inga fula människor" mammas ordspråk
  • Mamma utan kaffekopp är inte mamma, även fast hon jämt tappar bort den.
  • Mamma står för trygghet och naturlighet
  • Vacker på både insidan och utsidan
  • Hon är en "free spirit"
  • Mamma är bäst ♥
 
Pappa:
  • Stark
  • Smart...allmänbildad
  • Starka åsikter
  • Massor med livserfarenheter
  • Anonym Alkoholist........och jag är väldigt stolt över honom för det
  • Ordningsam
  • Ekonomisk
  • Orädd
  • Musikalisk
  • Envis
  • Väldigt social och utåtriktad
  • Omtyckt bland vänner
  • Pappa är bäst ♥
Dom är som sagt väldigt olika och det är ganska tydligt vilka sidor hos dom båda som jag har fått. Vissa saker hos mig är sååå typiskt mamma och andra saker är solklara pappa drag.

Dom skildes när jag var 7 år och det var för det bästa. Det är mycket som har hänt och skett, men jag tror ju att allt har en mening.............och jag älskar mina föräldrar. Jag valde dom själv och gjorde ett bra val.
Ingen är perfekt och inte heller dom, men dom gör sitt bästa och det råder det inga tvivel om.

Mamma och Pappa, jag älskar er !!!!