tisdag 30 november 2010

Jag hatar pepparkakshus

Idag skulle vi bygga ihop vårat pepparkakshus.
Och vem bränner sig på det smälta sockret so skulle limma ihop dm där jävla bitarna då ??
Jo JAG. AJ SOM FAAAAAAN !!!!
Har ni bränt er på smält socker nån gång ?? INTE !!?? Det gör jag varje år när jag ska offra mig för mina vildingar och limma ihop det där jävla pepparkakshuset som då så gärna vill ha.

Alltså, shit vilken värme, vilken smärta, vilket avgrundsvråååål det kom från min mun.

Så nu ligger det där i köket, i sina små väggbitar och sitter inte alls ihop.
Ush vilken kass förälder jag är.

1 kommentar:

Marlene sa...

Visst har jag bränt mig...Jag har gjort pepparkakshus en gång och jag gör det inte igen, vägrar bränna mig så nu har jag sagt till mormor att hon får ta hand om det i fortsättningen.

Kram