onsdag 24 november 2010

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.


Jag är lycklig för jag VET vad kärlek är. Jag upplever det varje dag. Jag har fått kärlek och jag har gett kärlek.
Kärlek kan vara mycket. det kan vara en känsla, ett agerande, tankar...............!!
 
Kärleken till mina barn handlar om en obeskrivlig känsla bortom allt annat här på jorden. Det handlar om att ge MASSOR till dom, dom ska aldrig behöva fundera på vad kärlek är för det ska dom VETA. DOm ska VETA att man deras mamma ÄLSKAR dom. Kramar, ord, bekräftelse, regler, uppfostran....det är kärlek för mig när det kommer till mina barn.
 
Annars handlar Kärlek ( i ett förhållande) om (för mig) ömsesidig respekt, förmågan att låta den andra personen få "andas", vara sig själv, ge och ta, komplimanger, att visa med ord och handling, trygghet, frihet, gemenskap, värme, ärlighet, pussar och kramar, sex, beröring........
 
Jag saknar det

Inga kommentarer: