söndag 28 november 2010

Jag hade kunnat om jag hade velat

Kvällen har tagit slut, den har varit super trevlig. Hade det jätte kul hemma hos Anna som fyllde sina fantastiska 40 år men fortfarande ser ut som 25.
Taxi tog vi till Bruks där det inte var så där överdrivet skoj. men ändå lite. Pratade och sprang runt mest hela tiden.
Ok, ett ragg hittade jag väl, eller ska jag säga att han hittade mig. Lite för ung, lite för på, så jag dissade honom och jag tror att dte var riktigt jävlas skit bra. Han är ju inte ful direkt, och inte så dålig på att kyssas men han hade tydligen aldrig blivit nobbad förut och jag kan förstå det, iallafall om han raggat på yngre tjejer.
Men den här 32 åriga tvåbarnsmamman tänkte då inte släppa till.
Känner mig sjukt stolt och det behöve både han och jag. Han att bli nobbad och jag att nobba en snygg 19 (??!!!) åring :D
Bra jobbat Anneli !!! Men näääääää, ush så unga dom är dom där tonåringarna hahahahaha

Va vill dom med oss gamlingar egentligen ????

Inga kommentarer: