torsdag 18 november 2010

Tjejsnack TEMA: Vad gjorde du för.....

Vad gjorde du för…


 
1. 1 vecka sedan?
Då tog jag tag i en massa pappersarbete och gick ärenden och lekte med barnen på stan !!!

 
2. 1 månad sedan?
För exakt en månad sen (alltså 18 okt-2010) Var jag på promenad med Obeka, längtade efeter nån att krama och var på gymet med Nettan ;)

 
3. 1 år sedan?
Funderade jag på att börja sticka mössor, hade en toppen dag på stan och Ludde drev mig till vansinne.
SOm vilken vanlig dag som helst.
 
4. 5 år sedan?
Oj, nov 2005 då njöt jag av en liten glad och nöjd 3 månaders bebis och det faktum att jag nyss blivit mamma. Plannerade Luddes dop och vårat bröllop.

 
5. 10 år sedan?
År 2000. Då bodde vi i Varberg jag och Xet, minns inte om jag hade börjat jobba På Expert då. Flyttade dit på sommaren och det var en nervös period och jag var osäker på om det var det jag ville.
 

Det är skumt hur livet förändras.
Från 2005 och framåt.
  • 2005- jag blev mamma och hela livet förändrades. Har aldrig varit lyckligare än då.

  • 2006- vi gifte oss, åkte på smekmånad 2v till Grekland, mådde hur bra som helst med mitt liv och lyckan var så stor. Jaf hade allt jag behövde. Hugo blev till (på Luddes 1 års dag)......

  • 2007- Jag blev tvåbarnsmamma, det var kaos i mitt liv, tvåbarnschock, kolikbarn, förhållandet med Xet blev bara sämre och sämre.

  • 2008- Tragedier och död. Farmor dog :´( Vi separerade både på gott och ont. Misslyckandet var ett faktum. Men det ledde oxå till en hel del möten. 

  • 2009- Året då jag hamnade i en depression, började äta lyckopiller och det kändes som jag levde på det mörkaste stället i världen med ångestattacker och hemska tankar. Men oxå där en hel del givande möten. År 2009 var det 4 personer som räddade mig och det är tack vare dom som jag faktiskt sitter här idag. Min fina fina barnmorska Annika, mina fantastiska barn Luddis och Hugo och Jens.

  • 2010- Det har hittills varit ett år som mest har handlat om att ghitta en balans igen, det g¨år väl sådär ;). Jag trodde att jag hittat kärleken igen, jag vågade känna.............!
....vad som händer 2011 ?? Ja den som lever får se !!!

 

Inga kommentarer: