torsdag 18 november 2010

Men shit alltså

Har haft en skit mysig kväll med roliga människor och roliga samtal, glögg, pepparkakor och russin.
Fick en AHA upplevelse mitt uppe i allt prat.................att fan va äckligt det är när alla verkligen har varit med alla. Det vart lite tumult i mtt huvud och jag känner bara att nääääää.
Nääääääää, fan va vidrigt. Nu får det vara nog. Ush och fy och bläääää.

Fick reda på en annan sak idag som bara gör mig chockad. Fan vissa har ingen moral i kroppen. Ligger med den ena, frågar efter sex av den andra och blir ihop med en tredje och säkert finns det 10-20 st där emellan.

Och hon var med hansom jag varit med och hon ligger oxå med honom som min kompis varit med och som en annan är kär i som ligger med han för att komma ever honom och han under henna som botti hophaftbarnlegatskilthånglatsugitlegat..........näääääääääääääää Jag mår fan riktigt jävla illa.
Hahahaha herregud säger jag bara.

Blir ni singlar eller är ni, håll er borta från fagerstas lösaktiga. (jag är med där) ;p

Inga kommentarer: