söndag 16 januari 2011

Antar din utmaning Bajsis ;)

1. Hur gammal är du om fem år
37...det är ju fan hur jävla gammalt som helst !!!

2. Vem var den sista du träffade?
Snälla Magnus nere på Servus, tog sällskap en bit.

3. Hur lång är du?
167 el 165...har glömt. Tror jag hittade på 167 förut för att det skulle passa min vikt bätrre hahaha

4. Vilken var den senaste film du sett?
BECK Levande begravd (igår)

5. Vem ringde du senast?
Nadja el Obeka ;)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Lät så? ;) Hihi du är rolig du. Du lägger till din egen ton i mina sms. Gör inte det. Är jag sur så säger jag det ok? ;)" Till E

7. Vad är dagens planer?
Träna och slappa. Håller på för fullt med det sista.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Både och, men efterso jag måste spara pengar så får jag välja sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda sen jag var 7 år

10. När såg du senast din mamma
Oj, alldeles för länge sen tydligen, men pratade med henne igår

11. Vilken ögonfärg har du?
Grå/blå
12. När vaknade du idag?
Runt tio tiden

13. Har du någon gång hittat en katt?
Men gud vilken tråkig fråga hihi. Men ja det har jag gjort när vi var i Danmark

14. Vilken är din favoritplats?
I armarna på någon man tycker om. Annars Semla slussarna, Södra näs i Varberg och så mitt hem så klart. Servus hör oxå till favorit platserna för jag älskar att jobba där.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Arbetsförmedlingen är ju mindre rolig att besöka

 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I fagersta med mina tonårspojkar och förhoppningsvis en man jag älskar och ett fast jobb och körkort.

17. Vad skrämde dig som barn?
ALKOHOL och att bli retad och att vara ensam

 
18. Vem fick dig att skratta senast?
Skrattade hysterisk med BajsCarro sist, men ett vanligt garv var nog en blogg jag läste.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
nä, egentligen inte, men jag äger faktiskt inga...

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En stationär gammal grej

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Brukar sova med linne och trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Västmanland, Närke och Halland

 
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Absolut....sexigt värre

 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Hemma går jag i strumpor eller barfota, ute föredrar ju skor så klart haha

26. Är du social?
Ja lite översocial ibland till och med

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry, vad som helst med choklad och nötter i.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Betala av mammas lån, betala av mitt lån och resa med mina vildingar och med min mamma och systrar.

29. Tycker du om kinamat?
Ja tyvär ;)

30. Tycker du om kaffe?
Nej har aldrig fattat grejen med kaffe det smakar ju skit

31. Vad dricker du till frukost?
Te eller mjölk eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida?
Beror på om jag är ensam i sängen eller inte.

33. Kan du spela poker?
Nej men funderar på att lära mig så jag kan tjäna lite pengar ;)

34. Tycker du om att mysa?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

35. Är du en beroendemänniska?
Alla gånger...........fullt ut, rakt av, absolut. Både på gott och ont.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp det gör jag :)

37. Vill du ha barn?
Har dom två bästa man ska aldrig säga aldrig men ett till kan jag välkomna i så fall.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite teckenspråk och norska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
på nyårsafton då hugo ramlade och slog i huvudet-

 
40. Föredrar du havet eller en pool?
Oj fan va svårt.........men havet är mäktigt. SÅ jag väljer det.

 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina barn och mig själv

42. Äger du dyra smycken?
ABSOLUT men då räknar jag det peronsliga värdet

43. Har du någon gång testat att röka?
En gång aldrig mer !!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En baguette ;)

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Måste säga BAjsCarro och Nån, min syster Emma är oxå skit rolig.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Mina kjejsarsnitt

47. Vad har du för ringsignal?
"Just the way you are" Bruno Mars, orkar inte byta

 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Tror inte det.  tror fan aldrig jag har varit liten ;)

49. Flirtar du mycket?
Det kan jag säga att jag gör, både medvetet och omedvetet tydligen :) Att avar snäll och trevlig ses tydligen som att flirta och iså fall kör jag på riktigt hårt.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Nån egobild hemmifrån säkert

51. Kan du byta olja på bilen?
Knappast

 
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Berts Dassbok (har den inne på toan)

54. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet.se klickar jag in på ibland.

 
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej det gör jag inte. Det är lyxvara det

56. Dansar du i bilen?
Åker jag med nånoch musik är på då sjunger jag och diggar absolut.

 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Radio ?? Bara Spotify. Annars var det säkert P3 eller nåt.

 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min namnteckning

59. När var du i kyrkan senast?
När jag var på rockkonsert, men det var väl ett par månader sen.

60. Vilka personer utmanar du ??
Alla som känner sig manade och som inte har nåt bättre för sig ;)

Inga kommentarer: