måndag 31 januari 2011

GOD MORGON

Kan jag skriva godmorgon utan att skämmas ?? Näää jag tror inte det, jag skäms, jag blev till och med väckt av att MJ ringer. Vem vet hur länge jag hade sovit annars.

Men det kändes som jag hade en hel del timmar att ta igen efter dom senaste dagarnas bravader.

Fick iallafall besök igår så kvällen vart räddad och varelsen är fortfarande kvar så nåt rätt gör man ju.
Japp C jag är tillbaka i min bubbla och tänker stanna där tills den spricker igen ;)


Vitsippor är vita....så enkelt är det.

*PUSS*

1 kommentar:

Mig sa...

tjoho! Bubbla vidare du. Fan det där är ju som att spara pengar - vaffan ska man göra det för? Om man blir överkörd av en buss imorgon har man ju ingen glädje av det, alltså är det bäst att tänka cirka ett dygn framåt och leva för dagen. Nästan alltid iaf;)