torsdag 27 januari 2011

Sister Love

Alla har vi likadana tattueringar nu. Jag och Lisa, Ida, Elin, Emma och Fia-Lotta.
Hjärtat på min arn är oxå en 6a som står för antalet systrar jag har.
Sister Love <3
EN sjukt kul kväll har vi haft tillsammans.
Och tack till Bullen för att han är så himla duktig !!!!


Ida är sjuk och har feber skulle jag poängtera. Men lika snygg ändå :)



Den här teckningen....ja hela historien bakomledde ju till gapskratt så att tårarna rann.
herregud hahahahaha.

Tack för idag

*PUSS*

3 kommentarer:

jan patrik brändström sa...

Det där var riktigt häftigt..sjukt coolt

Unknown sa...

Tjusigt!

Jag och mina systrar har samma lika...fast på foten...ochcdet står bara systrar...och med en annan stil...alltså helt olikt fast ändå samma...gör jag mig förstådd?

Willowtree sa...

Jätteläckert. :)