onsdag 19 januari 2011

Sjukt effektiv har jag varit idag

Oj va förmiddagen har gått fort.
Trevligt sällskap med MJ och SNyggo på stammisstället i ett par timmar. Handlat och nu är tanken att jag ska plugga gärnet.
Det går så där kan jag jag säga.

I övrigt har jag en fuldag utan dess like. Vill bara gräva ner mig själv långt ner under jorden och försvinna. USH så jävla DRYYYYGT det är.
Och sen när man ska umgås med sina kompisar som är hur jävla snygga som helst. Borde ha ögonbindel när vi umgås för att slippa vara så avundsjuk. ;) SNygga, roliga, snälla, omtänksamma vänner.....har jag tur eller vadå !!???

Behöver en kram idag.

SKa hämta barnen efter pluggandet kl 16 och då ska jag även ta med mig två av deras kompisar från dagis så det blir fullt ös medvetslös här hemma kan jag tänka mig. Men kul så klart. Älskar när det är röj.

*PUSS*

Inga kommentarer: