fredag 21 januari 2011

Fan vill ju kunna skriva vad jag vill

Jag vill kunna skriva vad jag vill, men jag är begränsad. För det är uppenbarligen inte ok att skriva; knulla tex.
Jag skulle iofs kunna skriva älska istället, men det har jag nog aldrig gjort så det känns orealistiskt och påhittat.
Om jag inte skriver att jag skulle vilja älska med någon.
Men näää det passar inte in.
Jag får väl kanske sencurera min blogg med en varningsskylt kanske.

SKit samma, jag hade inte tänkt skriva nåt med knulla nu ialalfall, så då gör det ju inget.

2 kommentarer:

sussi sa...

Vadå,vem är det som begränsar dig??
Du ska inte bry dig om vad andra tänker,det är din blogg och passar det inte så ska de ge fan i o gå in o snoka! Tycker absolut du ska köra på som du vill,det är ju för din öppenhet och rakt på sak stil som gör att det är kul att kika på din blogg.Kör på som du brukar! Jag diggar dig! =)

Marlene sa...

Hahaha...kan inte annat än skratta, du är så kul ibland.

Kram