söndag 23 januari 2011

Dagens fundering

Dagens fundering låter så här: Får inte barn ont i halsen när dom skriker/gormar/vrålar/brölar så mycket ???

Herregud mina barn är verkligen vilda.
Vilket ös, vilken ljudnivå, vilken fart det är HELA TIDEN !!!! (ok inte hela men 90% av deras vakna tid)
Jag har iofs lärt mig att stänga av en hel del för annars hade jag nog blivit galen hahahaha

Nu tex har Hugo klättrat upp på mina axlar och klänger sig fast.
Ludde föreslår en brottningsmatch as we speak.
Hugo är på. Nu härjar dom i soffan. Hugo skriker AJ, Ludde garvar, Hugo garvar....nu springer dom fram och tillbaka i hallen och vardagsrummet.

Japp, dagen har börjat...........bara att köra på ;)
Underbara kaos. Utan kaoset är man vilsen, det är 200% sanning !!!

*HA EN FIN DAG*

Inga kommentarer: