lördag 22 januari 2011

Jävla vikt tjat

På ett sätt önskar jag att ni inte läste det här, men på ett annat sätt så gör jag det.
Alltså jag VET att jag sagt att: "NU JÄVLAR ska jag gå ner i vikt" tidigare.
Känner ni igen det här ??? Jasså, jaha det gör ni alltså ?? Skumt !! ;)
Jag VET oxå att jag misslyckas 499 gånger av 500. Och den gången jag lyckades då höll jag mig normlaviktig i iallafall 2 dagar. KANON anneli BRA jobbat som fan !!!
Men jag njöt iallafall av dom dagarna och mådde bra.

Sommaren närmar sig och jag har ångest redan nu. Helt sjukt är det.
Hoppas jag hittar nåt sommarjobb där jag jobbar 7 dagar i veckan från 07-22 om dagarna så jag slipper visa mig.

Bröllop stundar i juli och jag vill kunna gå på det och ha fina kläder och njuta av tillställningen utan att tänka på hur jag ser ut.

Tanken på att dejta finns inte ens i min värld längre. Sen finns det folk som bara för att dom sett min fejja på bild så vill dom träffas. Dom skulle bara veta. Och det känns ju patetiskt och töntig att ge den förklaringen till varför jag gärna skjuter på dejtandet.

Japp......psycho bitch is here. Men jag mår piss med mig själv och mitt utseende och min kropp.

Nåt måste göras för jag kan inte sitta här om 6 månader och fortfarande gnälla och då säkert 10 kg tjockare.
Det här handlar bara om MIG och hur jag känner det.

Vill inte ha några sympatier eller så....bara vill skriva av mig lite.

*BLÄ*

1 kommentar:

Ida sa...

Ja fy fan vad jag känner igen mig. Ner 25 kg och sen upp 30 kg. Och dessutom är det något som bara händer utan att jag tänker på det. Tjoff så är man fet igen. Men jag vill också säga att du ser väldigt bra ut och att du inte ser överviktig ut :)

All styrka till dig!!