måndag 24 januari 2011

This day was a total waste of make up

Ja att sitta hemma en hel dag innanför lägenhetsväggarna med sjukt barn blir man inte direkt attraktiv av.
Fjantade på mig lite mascara idag......varför liksom ???
Det är liksom inte så många snygginga som kommer och knackar på här när barnen är hemma.
Det är iofs inte så många som ringer på när dom inte är hemma heller.
Har jag tur dyker Nån upp ibland och håller mig lite sällskap typ.

Ush så patetiskt det där lät då.
Men det är ok, drygt att bli uppvaktad, drygt att höra nån fjäska och säga hur fin och underbar man är, drygt med nån som köper blommor (jag har ju inga vaser att sätta dom i liksom), drygt att ligga och kramas i soffan det blir ju sååå varmt och svettigt, och drygt att ha nån som vill ta på en hela tiden och klia mig på ryggen eller ge massage. Fy fan
Jag har sån jävla tur som slipper sånt.
*SUCK*


*PUSS*

Inga kommentarer: