lördag 22 januari 2011

Tjejsnack TEMA: Din/ditt senaste…

Din/ditt senaste…



1. Nyvunna vän, hur?
Hmmm...........skulle nog säga Camilla och Jessika. Om jag inte är helt ute och cyklar så är det typ samma historia men inte samtidigt på samma dagar. I somras så hamnade vi ihop på hamnkrogen ett par gånger. Vi blev kära och resten är historia ;) <3 <3 Fast både kände jag ju lite sen tidigare. Men VÄNNER blev vi då.

2. Gåva till någon, vem & anledning?
Till Luddes dagiskompis som hade kalas :)

3. Resemål längre än 5 mil, anledning?
Måste ha varit västerås för att handla julklappar.

4. Inhandlade sak för mer än 300 kr, var?
Barnens juklappar

5. Telefonsamtal, med vem om vad?
Hanna ringde och frågade vad jag gjorde och sa att det syntes att jag tittade på porrfilm (vilket jag inte gjorde)


Länk till tjejsnack ----------> HÄR

Inga kommentarer: