torsdag 27 januari 2011

Mys v/s sex

"Mys ÄR intimare. Jag tänkte på vilka jag har myst med och vilka jag har haft sex med och det är helt solklart, mys är närhet, sex kan vara lite allt möjligt".



Jag måste ju så klart ha en åsikt i detta med sex v/s mys. Och jag tyckte kommentaren här ovan var ganska lik mitt tänk.
Sex är ganska enkelt och okomplicerat och visst, man har krav men det är ju lättare att hitta nån man kan tänka sig ha sex med än att hitta nån man kan tänka sig att mysa med.

Jag kan inte skeda i soffan med vem som helst. Kan inte riktigt det där med att nån ligger och håller om en om det inte finns känslor (nån typ av) med i bilden, den känns mycket mer intimt och nära en sex faktiskt.
Man kramas ju inte jätte länge med nån man inte tycker om. Men sex kan man ju ha med en person man nyss träffat (har jag hört)

Skumt kanske kan tyckas, men jag tycker det är soklart från mitt håll iallafall. Så dom som jag har gosat och myst med, dom har jag ju haft känslor för (nån typ av känsla iallafall, behöver ju inte vara LÖÖÖÖV)

*PUSS*





 

Inga kommentarer: