onsdag 19 januari 2011

Jag vet att jag är tragisk och patetisk...MEN

Jag vet att jag är tragisk och patetisk...MEN, jag är inte ensam.
Det finns många som känner likadant om sig själva och sitt utseende. Unga som gamla (det har dom sagt till mig) 
Visst är vissa mer extrema.........och jag har ju nån typ av problem det vet jag. MEN...som sagt jag är tyvär inte ensam.
Detta kräver nog några år i terapi för att komma över tror jag.

Jag har fått det sagt till mig från nån jag respekterar att: Anneli du borde prata med nån angående din självkänsla/självbild och din panik för att vara ensam.

Ja.........den dagen den sorgen !!
Men jag är ganska snäll som sagt, men hur långt kommer man på det ??? ;) Och i slutändan är det det som räknas. Men man kanske ska börja vara det mot sig själv och sin kropp och knopp oxå iofs. 

*GO NATT NU*

Inga kommentarer: