tisdag 25 januari 2011

Glad och ledsen

Ledsen över att mina fina barn har åkt till deras pappa. Vi han nmed en riktigt mysig sista dag tillsammans med legolek och kojbygge. Och avslutade med en fika på Vallonen dit deras pappa kom och hämtade dom.
Jobbigt att säga hej då, men det är härligt att se hur glada dom blir när dom ska hem till sin pappa oxå faktiskt.
Peppar peppar men dte har aldrig varit några problem vid hämtning och lämning.

Glad är jag för att vi kan kommunicera jag och P. Det är så fantastiskt skönt. Med tanke på hur vi har haft det tidigare så är det en enorm skillnad. Mognad kanske det kallas...vad vet jag. Eller att båda tar hänsyn, och båda vill barnens bästa. Vuxet beteende som egentligen inte ska vara så svårt. Eller ???

Glad är jag oxå över mina fina vänner. BajsCarro som skickade ett sånt fint meddelande på fejjan idag och som jag har pratat med idag med både skratt och tårar.
MJ och Hanna och André som var med ner på stan och fikade och som bara är härliga människor att vara nära. Man blir liksom glad.

Nu ska jag äte lite, sen ska jag ner och träna....men först städa undan allt kaos ;)

*PUSS*

Inga kommentarer: