tisdag 18 januari 2011

Info på P-O skolan

Det går upp för mig hur stora dom har blivit. Jag sitter alltså i P-O skolans matsal och får information om deras förskoleklass verksamhet som Ludde ska börja på i höst.
MIN LUDDE ska börja i förskoleklass. Herregud.
Vart har åren tagit vägen ??
En klump i magen av skräck, stolthet, sorg, förundran och nevositet.

Småbarnsåren verkligen bara swischar förbi. Det var ju inte länge sen han lärde sig gå, det var inte längesen Hugo kom till världen och Ludde blev storebror. Nu är det snart dags för skolan liksom.

Herregud !!!!!!  Och själv blir man ju bara yngre varje år som går ;) NOT !!!!
Jag var 27 när jag fick Ludde...........och nu är jag 32. Men känns inte som jag åldrats en dag. Jag vet att det kallas förnekelse och ålderskris....men ändå !!!!

*PUSS*

Inga kommentarer: