måndag 1 december 2008

Inget jag är stolt över

Detta är alldeles för fula bilder för att bara ligga i byrålådan. Jag bjuder på detta till er mina kära läsare ;)
Vet inte om jag lagt upp dom tidigare men dom tåls att ses igen i så fall. Våran berömda Cypern resa. Och jag tyckte jag var såååå fin i min stentvättade jeansjacka, volangkjol och hockey frillan. Men jag inser nu att: Det var jag inte !!! moooahahaha. Herregud, tror inte att min mamma ens tyckte jag var liiite söt där. Det är omöjligt, går inte *S*
Rebecca (min kusin) lilla guldlock var ju sockersöt som alltid trots aprikos/grå/rosa/svart sparkdräkt *S*
Jag säger det: det är tur att det finns bilder !! Så mycket minnen som kommer tillbaka och saker som man glömt bort blir till liv igen genom bilderna !!
Världens bästa present att både ge och få !!
Idag bär det av till stockoholm och kommer som sagt hem i morgon, ska bli kul att komma iväg lite och göra andra saker än man brukar :)
Och till helgen blir det Kryssning till Riga med J !!! Kul kul !!!
Spännande vecka !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bilden på dig högst upp till vänster. Ojojoj...vem ser man inte där om inte Ludde? Det syns ju att du är hans mamma om man säger så. ;-)
Han har ärvt snygging-generna från dig!
Hugo är också lik dig, men Ludde var mer lik på just den bilden. ;-)

Hoppas du får trevligt i Sthlm.

Tack för titten! :-D

Anonym sa...

njut, njut, njut!!!