söndag 14 december 2008

moffar bruden

Men herrgud va mätt jag är.
Nu börjar jag faktiskt tröttna på julbordet :)
Är så äckligt mätt att jag bara vill spy. Och det ska ju aldrig ätas med måtta, NEJ DÅ !!! Proppa i dig så mycket så möjligt påså liten tid som möjligt.

I morgon förmiddag ska jag ner och träna och då jävlar ska det svettas och förbrännas. Den här perioden är inge rolig allstå. Skärpning !!!
Å fy fan va mätt !! Bläääää !!!

Men trevligt var det ju så klart. Jag och pappsen fick umgås lite.


I morgon eftermiddag är det luciatåg på dagis ska bli sååå roligt. Undrar om Hugo kommer att sitta still ?? Och Luddis klommer att stå där med sitt tejpade öga. Pluttarna. Tomtar ska dom vara så jag får tvätta tomtekläderna i morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! sitter här och läser din blogg, så kommer Tim uppkrypandes till mig och säger mjao om din bild :)