onsdag 30 september 2009

30sept-09

Å vilken bra dag det har varit, trots att jag inte mår speciellt bra i näsa och hals. Men vem bryr sig !!!

Träffade Lisas Johan på stan idag....så himla kul att se honom igen. det var väldigt länge sen nu. Blir ju inte lika ofta då Lisa befinner sig i USA.


.........................

Nu till en idé som jag och Snyggo pratade om idag. Vi skulle köpa ett stort hus tillsammans, bo i kollektiv där vi kunde hyra ut rum och så till andra tjejer som nyss blivit singlar och behövde någonstans att ta vägen FORT.
Vi lagar mat ihop, passar barnen tillsammans, städar, umgås och snackar skit om karlarna....hur bra låter inte det ?? Sen när dom hittat egna lägenheter så flyttar dom vidare och lämnar plats åt nya singlar...........tycker idén var brilliant.

men nu verkar det ju som om singellivet håller på att dö ut....iallafall till en vissdel för mig och till en STOR del för snyggo. Men tanken imponerade på mig själv ;)

Kram på er alla godingar.

Och jag är ingen mans hatare........men jag gillar att driva med det ämnet :D

Inga kommentarer: