lördag 19 september 2009

Jag vann (inte pengar)


Små blickar, små kommentarer, att det faktiskt syns att det gör lite ont, behovet av att bekräfta sin egen storhet och vinst, frågor av nyfikenhet som jag tror känns lite i det annars så tomma hjärtat..................ja det känns faktiskt SKIT BRA !!! Att det faktiskt finns känslor hos den starka "kungen"


Och, JA jag har en elak sida, jag kan faktiskt tycka om att andra får smaka på eftersmaken av det dom själv lagat och att det inte är så jävla gott alltid.

Jag kan faktiskt tycka "rätt åt dig din jävel"

Jag kan känna mig så jävla kaxig och må så jävla bra när jag själv känner att jag har övertaget.

Ja ush fy vilken hemsk människa jag är, fruktansvärd, må jag brinna i helvetet. Och gå och gotta mig i andras misslyckanden.........ush så jag är......vet att det säkert finns folk som tänker så överdrivet.


Men. That´s me !!

Att få ha rätt ibland......det är sååå jävla skönt !!! Att inte bry sig om det som nån annan häver ur sig är för mig den största vinsten. Behovet av att bekräfta sig själv genom att trycka ner andra med ord är ingen höjdare och en sån person ser jag mer som en förlorare.


Vinsten för mig är tystnaden..........jag behöver inte vara elak................jag vet vad som är rätt och fel...........och det känns så sjuuukt bra.


Men visst plumpar jag ibland........gör bort mig säger fel saker mm

JAg är mänsklig och kan erkänna det. Inte perfekt på långa vägar och försöker inte att vara det heller.


Men just nu njuuuter jag av min tysta seger, jag behövde inte säga ett ord...men jag VANN !! WOOOHOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer: