tisdag 22 september 2009

Skumma, dumma jag

det var länge sen jag kände mig så här rastlös och lat på samma gång. Håller jag på att bli galen ??
Det kryper i kroppen, munnen gäspar, huvudet är tröööögt, armar och ben vill göra nåt, arslet är för tungt att röra på och fötterna är för trötta och tårna för krokiga för att jag ska kunna gå rakt.
Med andra ord blir inget av det jag gör sepciellt bra just nu känner jag.

Sitter och funderar ganska mycket.....jag vet, men det kan vara både bra och dåligt att göra det.
Men eftersom huvudet är trööööögt så kommer jag inte nån stans i mina funderingar.

Kanske blir det en tidig kväll i kväll. Känns omotiverande att vara uppe sent idag.

Konstig känsla i mig idag. Glad, irriterad, lycklig, ledsen, förvirrad och övertygad, lugn och orolig. Japp varaför vara normal när man kan vara komplicerad och skum ???

Inga kommentarer: