söndag 20 september 2009

Jag joggade fan ett helt varv.......!!!


Vet inte om jag ska skryta eller skämmas.....men jag är nog för korkad för att välja rätt alternativ.


Medans Karma Maria skryter om sina 100 varv runt eskiln trots dåligt knä (gillar dig tjejen ;))så stoltserar fettoAnneli (jag alltså) med att jag för första gången i mitt 31 åriga liv har tagit mig runt eskiln 1 varv joggandes utan att stanna !!!

Mina damer och herrar, detta är stort. Detta är en dag som borde firas rejält.


SKulle egentligen gått till Oti, men så kom jag till Eskiln....det var så öde och lugnt så jag svängde in där. Och jag gjorde såååå rätt !!!! Wooohooooo för mig. Nu vet jag att det går.

Det är inte omöjligt för mig att ta mig runt som jag alltid har trott. Jävlar va det känns bra.

Kanske har jag besegrat mitt psyke i detta fall.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ska jag be om ursäkt nu?;)

anneli sa...

nej du ska vara stolt....jag fattar inte hur det går till ??!!!
:D Känns lite pinsamt att skryta om ett varv när du springer 100 med dåligt knä liksom.....;)

Maria sa...

*harkel* FYRA....med bortdomnade fötter men säg det inte högt för 100 varv med dåligt knä låter mycket mycket tuffare!!

Anonym sa...

men hon har inte dåliga knän när hon är på krogen

anneli sa...

hahaha =)

Unknown sa...

Vem säger vad?!?!?!?!?!?